Projekter pr. år
Fingerprint
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
Profiler
-
Learning to Notice Quality
Mikkelsen, L. M. (Projektdeltager)
09/08/24 → 24/12/24
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
-
-
Inclusive Dialogue - InDi
Jensen, M. P. (Projektleder), Michelsen, J. (Projektleder), Petersen, G. H. (Projektdeltager) & Moe, C. B. (Projektdeltager)
01/04/24 → 31/03/26
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
-
Abstracts: Forskningsformidlings- konference for pædagogik og samfund: 2024
Ahrenkiel, L., Kjeldsen, P. M., Petersen, M. R., Ankersen, P. V., Larsen, B. R., Vasantharajan, S., Bächler, C. M., Jeppesen, M. K., Zeilau, M., Bendix-Olsen, K., Granhøj, C., Lindemann, D. M., Nielsen, E. H., Christensen, J., Christensen, M., Krossá, H. K., Duedahl, T. V., Bundsgaard, R. B., Gholamian, J. F. & Graf, S. T. & 21 flere, , 3 okt. 2024, s. 3-54.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Abstrakt › Formidling
Åben adgangFil -
Anti: Vaccinemodstandens historie
Peters, R. & Bek-Thomsen, J., 11 mar. 2024, Gad. 256 s.Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandling › Bog › Forskning › peer review
-
Associations between having breakfast and reading literacy achievement among Nordic primary school students
Engebrett Illøkken, K., Ruge, D., Nordgaard, Vik, F., Øverby, N. C. & Le Blanc, M., 2024, I: Education Inquiry. 15, 2, s. 247-259Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Åben adgang
-
LabSTEM Konference 2024
Morten Christensen (Deltager) & Helle Kruse Krossá (Deltager)
18 apr. 2024Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
Fil -
Secondary mathematics teachers’ understanding of quality in inquiry-based mathematics
Sterup, N. (Oplægsholder) & Hjelmborg, M. D. V. B. (Oplægsholder)
4 jun. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
Fil -
IARTEM 7th Conference
Ruge, D. (Deltager)
29 maj 2024Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
Priser
Presse/medier
-
Ny ph.d.: Vi skal eksplicitere vores didaktiske valg, selvom det er sårbart
10/09/24
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
-