Projekter pr. år
Fingerprint
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
Profiler
-
RCT SYKL: Support within reach - An effect study of systematized reciprocal peer tutoring in mathematics
Schmidt, M. C. S. (Projektleder), Falkenberg, L. L. (Projektdeltager), Overgaard, S. (Projektdeltager), Ulvseth, H. (Projektdeltager), Thygesen, S. (Projektdeltager), Rasch, S. K. (Projektdeltager), Eickhoff, N. K. (Projektdeltager), Mortensen, U. C. (Projektdeltager) & Poulsen, T. L. (Projektdeltager)
01/08/24 → 31/12/28
Projekter: Projekt › Forskning
-
Nye relationelle horisonter for institutionsanbragte børn og unge: Ensomhed og tilhør
Bregnbæk, S. (Projektleder), Steno, A. M. (Projektleder), Lavaud, M. A. (Projektdeltager), Gravesen, D. T. (Projektdeltager), Mardahl-Hansen, T. (Projektdeltager), Tybjerg, G. (Projektdeltager), Kobberup, M. (Projektdeltager) & Mortensen, B. (Projektdeltager)
01/01/24 → 31/12/26
Projekter: Projekt › Forskning
-
Proprax: Specialisering i praksis
Tofteng, D. M. B. (Projektleder), Munck, C. (Projektdeltager), Larsen, V. (Projektdeltager), Gregersen, T. (Projektdeltager), Vestergaard, S. L. (Projektdeltager), Hjejle, J. A. B. (Projektdeltager), Boëtius, S. (Projektdeltager), Wagner, M. M. (Projektdeltager), Siersted, A. M. (Projektdeltager), Vanghøj, H. D. B. (Projektdeltager), Kampp, G. (Projektdeltager), Halkier, L. (Projektdeltager), Kaspersen, L. S. (Projektdeltager) & Damsgaard, B. H. (Projektdeltager)
01/09/23 → 31/01/25
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
-
Absent and present places. Perspectives on childhood, nature and society in Danish early childhood education for sustainability
Jørgensen, N. J., Husted, M. & Madsen, K. D., 2024, (Accepteret/In press) Promoting transformative practices for sustainability in Early Childhood Education and Care.: Cultivating critical, participatory and emancipatory educational approaches. Alici, S. & Dovigo, F. (red.). Taylor & FrancisPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Afsluttende rapport. Følgeforskning på projektet Tidlig naturfaglig nysgerrighed - indsats for børn i udsatte positioner (2021-2024)
Jørgensen, N. J., Damgaard, B. V., Hasselstrøm, K. B., Husted, M., Madsen, K. D. & Steffensen, E. H., jun. 2024, Københavns Professionshøjskole. 27 s.Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandling › Rapport › Forskning
-
Boganmeldelse: Snart er vi alle patienter: Overdiagnostik i medicinske og samfundsfaglige perspektiver. Alexandra Brandt Ryborg Jønsson & John Brodersen
Steno, A. M., 2024, I: Tidsskriftet Antropologi. s. 181-183 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Formidling
Aktiviteter
-
Små børnefællesskaber - om at skabe gode deltagelsesmuligheder for alle børn
Munck, C. (Oplægsholder)
22 maj 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Nordisk Nettverk for Barnelivsforskning, 2024
Munck, C. (Deltager)
27 maj 2024 → 29 maj 2024Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Seminar
-
Konference om dagtilbud af høj kvalitet.Styrelsen for Undervisning og Kvalitet.
Munck, C. (Deltager)
30 okt. 2024Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
Fil
Presse/medier
-
-
Forældre føler sig ladt i stikken: Er røget bagerst i køen, efter at dagtilbud skulle lukkes
13/09/24
2 elementer af Mediedækning
Presse/medie
-
Interview af TV2 Kosmopol om betydningen for børns hverdagsliv når de lukker daginstitutioner i København
13/09/24
1 element af Mediedækning
Presse/medie