Professionshøjskolen UCN

  • PostadresseVis på kort

    Selma Lagerløfs Vej 2

    9220 Aalborg Øst

Filter
Forord/efterskrift

Søgeresultater

  • 2024

    Forord

    Dau, S., Henriksen, J. & Tørring, R. B., 10 jan. 2024, Bedre overgange: Veje til fremtidens sygeplejerskeuddannelse. Dau, S., Henriksen, J. & Tørring, R. B. (red.). Gad, s. 11-16 6 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskning

  • 2023

    Editorial

    Georgsen, M. & Dau, S., 2023, Proceedings for the European Conference on Reflective Practice-based Learning 2023: Aalborg, November 20th-22nd 2023. Georgsen, M., Dau, S. & Horn, L. H. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 5-7 3 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Forord

    Larsen, A. E., Duus, L. & Sørensen, B., 2023, Brugerinvolvering i sundhedsvæsenet: en personcentreret tilgang på tværs af professioner og sektorer. Larsen, A. E., Duus, L. & Sørensen, B. (red.). Gad, s. 13-15 3 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Forord

    Dau, S. & Nielsby, U., 30 jan. 2023, Klinisk lederskab: en grundbog i sygeplejerskeuddannelsen. Dau, S. & Nielsby, U. (red.). 2 udg. København N: FADL's Forlag, s. 13-17 5 s. (Uddannelse - klinik- viden).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • 2022

    Forord

    Thoft, D. S. (red.) & Dau, S. (red.), 27 nov. 2022, Videnskabsteoretiske perspektiver på sygeplejepraksis. Thoft, D. S. & Dau, S. (red.). Gad, s. 9-14 6 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskning

  • Indledning

    Mortensen, A. & Oberländer, E. M., 2022, Neuropsykologi i et neuropædagogisk perspektiv. Mortensen, A. & Oberländer, E. M. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 9-12 4 s. (Relationsprofessionsserien).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • 2021

    Epilogue: Lessons from Inclusive and Empowering Participation in Emerging Technologies

    Brooks, E., Dau, S. & Selander, S., 2021, Digital Learning and Collaborative Practices: Lessons from Inclusive and Empowering Participation with Emerging Technologies. Brooks, E., Dau, S. & Selander, S. (red.). London: Routledge, s. 216 1 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskning

  • Foreword

    Bidragets oversatte titel: ForordBrooks, E., Dau, S. & Selander, S., 2021, Digital Learning and Collaborative Practices: Lessons from Inclusive and Empowering Participation with Emerging Technologies. Brooks, E., Dau, S. & Selander, S. (red.). Routledge, s. VIII-IX 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskning

  • Forord

    Elmose, S., 2021, Naturfag i et spændingsfelt: Kritiske perspektiver på aktuelle tendenser. Elmose, S. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 5-8 4 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Forord

    Kirkegaard, P. O., 13 aug. 2021, Dialogisk undervisning - Traditioner, teorier og metoder til praksis. Frederikshavn: Dafolo, s. 9-13 4 s. (Undervisning og læring).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Forord

    Pedersen, P. M., 2021, Feedback i pædagoguddannelsen. Kirkegaard, P. O. & Hyldahl, K. (red.). Dafolo, s. 5-7 3 s. (Den professionelle pædagog).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Forord

    Laessoe, U., 2021, Balance: Postural kontrol. Læssøe, U. (red.). 2 udg. Munksgaard, s. 9-11 3 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Forord

    Møller, L., 2021, Humanisme i radiografi. Johnsen, K. & Møller, L. (red.). Radiografiens forlag, s. 7-8 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Indledning

    Nordin Bloch, R., Geisnæs, D., Holm, R. S. & Larsen, S. H., 2021, FGU på vej: tilrettelæggelse, didaktik og ledelse. Geisnæs, D., Bloch, R. N., Holm, R. S. & Larsen, S. H. (red.). Dafolo, s. 5-10 6 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Preface: Digital learning and collaborative practices

    Brooks, E., Dau, S. & Selander, S., 2021, Digital Learning and Collaborative practices: Lessons from Inclusive and Empowering Participation with Emerging Technologies. Brooks, E., Dau, S. & Selander, S. (red.). 1 udg. Routledge, s. X-XI 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskning

  • 2020

    Indledning

    Holst Mortensen, T. & Næsby, T., 15 nov. 2020, Den styrkede pædagogiske læreplan: Grundbog til dagtilbudspædagogik. Mortensen, T. H. & Næsby, T. (red.). 2 udg. Frederikshavn: Dafolo, s. 5 - 20 16 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • 2019

    Green leaves are green - or?

    Bidragets oversatte titel: Grønne blade er grønne- eller?Kusk, H., 31 maj 2019, Art Equal: Handbook on collaborations between early years professionals, artists and cultural workers.. Boserup, M. B. (red.). Kulturprinsen, s. 2 1 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

    Åben adgang
  • Summary and Conclusions

    Clark, W. W. & Fast, M., sep. 2019, Qualitative and Quantitative Economics (Q2E): Making Economics into a Science. Clark, W. W. & Fast, M. (red.). Nova Science Publishers, s. 267-268 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskning

  • 2018

    Afsluttende uvidenskabeligt efterskrift med fokus på refleksiv praksislæring

    Pjengaard, S., 9 aug. 2018, Elevens læring og dannelse. Pjengaard, S. (red.). Dafolo, s. 321-332 12 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskning

  • Begribe og gøre, innovation og entreprenørskab - indledende betragtninger

    Davidsen, H. M., Sprogøe, J. & Boelsmand, J., 2018, Begribe og gøre: - innovation og entreprenørskab i et professionsperspektiv. Sprogøe, J., Davidsen, H. M. & Boelsmand, J. (red.). Frederiksberg C.: Frydenlund Academic, s. 7-23 17 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Epilog

    Hejgaard, A. M. K., jan. 2018, Fortabt og fundet: Hjælp elever i vanskeligheder (og alle andre, nu hvor du er i gang). Dafolo, s. 173-174 3 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Forord

    Dalsgaard, A. & Meldgaard, L., 2 jan. 2018, Sociologi for sundhedsprofessionelle. Dalsgaard, A. & Meldgaard, L. (red.). Gad, s. 9-9 1 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Indledning

    Holst Mortensen, T. & Næsby, T., 15 aug. 2018, Den styrkede pædagogiske læreplan: Grundbog til dagtilbudspædagogik. Mortensen, T. H. & Næsby, T. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 5 - 17 13 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Indledning

    Engsig, T. T., 2018, Empiriske undersøgelser og metodiske greb: Grundbog til de pædagogiske professionsuddannelser. Engsig, T. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 17-24 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Indledning

    Pjengaard, S., 9 aug. 2018, Elevens læring og dannelse. Pjengaard, S. (red.). Dafolo, s. 7-13 7 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskning

  • 2017

    Forord

    Glasdam, S., Hansen, G. R. & Pjengaard, S., 2017, Bachelorprojektet inden for det pædagogiske område: indblik i videnskabelige metoder. Glasdam, S., Hansen, G. R. & Pjengaard, S. (red.). Hans Reitzels Forlag, s. 7-9 3 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • 2015

    Forord

    Kirkegaard, P. O., 2015, Løbende formativ vurdering. Hill, S. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 9-16 7 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

    Åben adgang