Projekter pr. år
Fingerprint
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
-
HEROES: Higher Education for Resilience-Oriented and Empowered Societies
Villumsen, G. S. (Projektleder), Vestergaard, A. (Projektdeltager), van Hove, P. (Projektleder), Kastrup-Larsen, T. (Projektleder), Nielsen, T. F. (CoPI), Pedersen, A. S. (Projektdeltager), Mühlbach, S. S. (Projektdeltager), Nielsen, S. (Projektdeltager), Dalgaard, L. G. (Projektdeltager), Nielsen, R. (Projektdeltager), Ovesen, N. (Projektdeltager), Dau, S. (Projektdeltager), Jepsen, I. (Projektdeltager), Gade, P. N. (Projektdeltager), Samuelsen, M. Ø. (Projektdeltager), Brügge, A. M. (Projektdeltager), Jensen, P. E. (Projektdeltager), Gerdt, T. L. (Projektdeltager), Kristoffersen, K. Ø. (Projektdeltager), Degn, A. L. (Projektdeltager), Zakarias, L. (Projektdeltager), Stevn, T. F. (Projektdeltager), Gutsmidl, B. M. (Projektdeltager), Jensen, C. G. (Projektdeltager), Geisnæs, D. (Projektdeltager), Hyldahl, K. K. (Projektdeltager), Lungu, L. (Projektdeltager), Nielsen, T. S. (Projektdeltager), Holm, S. (Projektdeltager), Petersen, R. (Projektdeltager), Gregersen, L. H. (Projektdeltager), Hansen, K. K. (Projektdeltager), Padurariu, S. (Projektdeltager), Jensen, R. O. (Projektdeltager), Nielsen, S. N. (Projektdeltager), Haslam, T. L. (Projektdeltager), Nørgård, A. (Projektdeltager), Rasmussen, L. E. (Projektdeltager), Vesteraa, G. (Projektdeltager), Mikkelsen, T. W. (Projektdeltager) & Vetner, L. N. (Projektdeltager)
01/01/25 → 31/12/28
Projekter: Projekt › Forskning
-
Fællesskabende dobbeltdidaktik som ramme for dialogisk filosofiundervisning på læreruddannelsen og i skolen
Kristensen, L. R. F. (Projektleder) & Madsen, H. (Projektleder)
01/01/25 → 31/12/25
Projekter: Projekt › Forskning
-
RCT SYKL: Support within reach - An effect study of systematized reciprocal peer tutoring in mathematics
Schmidt, M. C. S. (Projektleder), Falkenberg, L. L. (Projektdeltager), Overgaard, S. (Projektdeltager), Ulvseth, H. (Projektdeltager), Thygesen, S. (Projektdeltager), Rasch, S. K. (Projektdeltager), Eickhoff, N. K. (Projektdeltager), Mortensen, U. C. (Projektdeltager) & Poulsen, T. L. (Projektdeltager)
01/08/24 → 31/12/28
Projekter: Projekt › Forskning
-
AI og Chat-gpt: POP Episode 66
Geisnæs, D. (Vært), Stenz, I. R. (Gæst) & Hjelm Hansen, H. (Gæst), 12 mar. 2024Publikation: Ikke-skriftlig produktion › Podcast, musik- og lydproduktion › Formidling
Åben adgang -
Biliteracy Metaphor Analysis: Examining multilingual, multicultural pupils’ interpretation of canon literature
Kaasby, M. & Hornberger, N., 2024, (E-pub ahead of print) I: Journal of Language, Identity, and Education. s. 1-17 17 s.Bidragets oversatte titel :Biliteracy Metafor Analyse: Undersøgelse af flersprogede, multikulturelle elevers fortolkning af kanonlitteratur Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Børneperspektiver på det gode liv
Madsen, H., Bundgaard, S. B. & Kristensen, L. R. F., 2024, I: Perspektiv. 15, s. 48-59 12 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Formidling
Åben adgang
-
Nordisk Læreruddannelseskonference 2024
Hyldahl, K. K. (Deltager), Pjengaard, S. (Deltager), Christensen, B. (Deltager), Jellesen, M. P. (Deltager) & Mortensen, T. S. (Deltager)
13 maj 2024 → 16 maj 2024Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
-
Studier i læreruddannelse og -profession (Tidsskrift)
Kirkegaard, P. O. (Redaktør af tidsskrift) & Ting Graf, S. (Redaktør af tidsskrift)
9 feb. 2024Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Reviewer/redaktør ved forlag
-
Udvikling af systematisk feedback
Kirkegaard, P. O. (Oplægsholder)
7 feb. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
Fil
Priser
-
-
Emerging Scholar Award - Comparative International Education Society
Engsig, T. T. (Modtager), 10 mar. 2016
Pris: Udnævnelse
-
Best paper award 'International conference on Innovations with Digital Learning for Inclusion' 2015
Kjærgaard, T. (Modtager) & Wahl, C. (Modtager), 18 nov. 2015
Pris
Presse/medier
-
-
Specialpædagogiske perspektiver - forskning, uddannelse og praksis
04/12/24
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
Laboratorium gør undervisning i de naturvidenskabelige fag levende
21/11/24
1 element af Mediedækning
Presse/medie