Københavns Professionshøjskole

Filter
Forord/efterskrift

Søgeresultater

  • 2023

    Introduktion

    Riis, M. & Brodersen, A. H., 2023, Erhvervsdidaktisk opslagsbog. Riis, M. & Brodersen, A. (red.). Kbh.: Hans Reitzels Forlag, s. 9-10 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • 2020

    Forord

    Hermann, S., 2020, Mælkekassetårn: daginstitutionsnoveller. Aabro, C. & Top-Nørgaard, J. (red.). Akademisk Forlag, s. 7-9 3 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Forord

    Evron, L. O., 1 mar. 2020, Alle vil leve længe, men ingen vil blive gamle. København: Samfundslitteratur, s. 9-11 3 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Modet til at tale med patienterne

    Evron, L. O., 1 feb. 2020, Kulturmøder i sygeplejen. Nielsen, B. & Krag, H. L. (red.). 1 udg. København: Samfundslitteratur, Bind 1. s. 88-89 1 s. (Kort og godt om sygepleje; Nr. 3).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • 2019

    Forord

    Stolpe, M. N. & Sederberg, M., 2019, Børn og unges trivsel: et tværprofessionelt ansvar. Sederberg, M. & Norup Stolpe, M. (red.). Hans Reitzels Forlag, s. 9-10 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Forord

    Marschall, A. & Thingstrup, S. H., apr. 2019, Trivsel i daginstitutionen: Mellem politik, pædagogik og praksis. Marschall, A. & Hvid Thingstrup, S. (red.). Akademisk Forlag, s. 9-16 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskning

  • Introduktion

    Andersen, T. V., 2019, Social- og specialpædagogik i pædagoguddannelsen. Hans Reitzels Forlag, s. 7-17 11 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • 2018

    Prefácio

    Bidragets oversatte titel: ForordChaiklin, S., jul. 2018, Diálogos vigotskianos: educar na perspectiva histórico-cultural. Pederiva, P., Barros, D. & Pequeno, S. (red.). Campinas, Brasil: Editora Mercado das Letras, s. 9-16 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskning

  • 2017

    Den didaktiske kontrovers i det pædagogiske felt: forord

    Tofteng, D. M. B., Ritchie, T., Madsen, L., Bladt, M., Rasmussen, G. L. & Sederberg, M., 25 maj 2017, Didaktik for pædagoger. Værløse: Billesøe og Baltzer, 5 s. 1

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Indledning

    Hersom, H. & Koudahl, P., 5 okt. 2017, Ind i praksis: praksisinddragelse og differentiering i erhvervsuddannelserne. Hersom, H. & Koudahl, P. (red.). Praxis, s. 7-21 14 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • Introduction

    Bregnbæk, S. & Bunkenborg, M., 2017, Emptiness and Fullness: Ethnographies of Lack and Desire in Contemporary China. New York og Oxford: Berghahn Books, s. 1-13 (Studies In Social Analysis, Bind 2).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskning

    Åben adgang
  • 2016

    Forord til den danske udgave af At lære at forstå: et forsvar for god undervisnign

    Iversen, K. S. & Svejgaard, K. L., 2016, At lære at forstå: Et forsvar for god undervisning. Gruschka, A. (red.). Aarhus: Klim, s. 7-11 5 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  • 2014

    Prologo a El individuo frente a sí mismo

    Bidragets oversatte titel: Forord til Individet foran sig selvOlivares Bøgeskov, B. M., 2014, El individuao frente a sí mismo: El pensamiento de Søren Kierkegaard. Dobre, C. E., Valadez, L., García Pavón, R. & Guerrero Martínez, L. (red.). Mexico: Rosa María Porrua Ediciones, 5 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskning

  • 2012

    Forord

    Mulvad, R., 2012, Lad sproget bære. Genrepædagogik i praksis. Akademisk Forlag, s. 11-13 3 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskning

  • 2011

    Forord til den danske udgave

    Korsgaard, K. A. & Havgaard, M. H., 2011, Læsningens psykologi og pædagogik. Dansk Psykologisk Forlag, s. 9-10 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskning