Billede af Bodil Bjørnshave Noe
20042019

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Forsknings- og udviklingsområder

Rehabilitering

Palliation

Epidemiologi

 

Arbejdsområder

Undervisning på sygeplejerskeuddannelsen; Forskningsmetodologi, Kvantitative forskningsmetoder Kvalitative forksningmetoder, Klinisk beslutningstagen. Kvalitetsudvikling. Rehabilitering på tværs af fag og sektorer, sygepleje.  Tværprofessionelt samarbejde.

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

Ph.d.

Ansættelser

Ekstern lektor, Aarhus Universitet

1 jan. 2012 → …

Publikationer

Sygeplejerske

Heesemann, S., Noe, B. B. & Feddersen, H., 2019, Velfærdsprofessioner. Hjermitslev, H. H. (red.). Kbh.: Djøf Forlag, s. 179-191 13 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

En skala er ikke tilstrækkelig til at vurdere smerter

Nielsen, M. B. & Noe, B. B., 2017, I : Fag og Forskning. 3, s. 68-74 7 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskning

Survival after traumatic spinal cord injury in Denmark: a hospital-based study among patients injured in 1990-2012

Noe, B. B., Stapelfeldt, C. M., Parner, E. T. & Mikkelsen, E. M., 2017, I : Spinal Cord. 55, s. 373-377 5 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

The influence of clarification and threats on life situation: Patients' experiences 1 year after TSCI

Noe, B. B., Bjerrum, M. & Angel, S., 6 apr. 2017, I : Spinal Cord Series and Cases. 3

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

The psychosocial effect of web-based information in fast track surgery

Jørgensen, L. B., Mikkelsen, L. R., Noe, B. B., Vesterby, M., Uhd, M. & Fridlund, B., 2017, I : Health Informatics Journal. 23, 4, s. 304-318 15 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

Åben adgang

Projekter

Presse/medier

Kompliceret kamp mod "plejer"

Bodil Bjørnshave Noe

15/01/18

1 element af Mediedækning

Presse/medie