Intet billede af Gry Høngsmark Knudsen

Gry Høngsmark Knudsen

20052020

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer

Firestorms on Social Media: Corporate Communities on Social Media

Knudsen, G. H. & Lemmergaard, J., 2020.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

Exploring the mediatization of organizational communication by religious communities in digital media

Knudsen, G. H. & Nielsen, M. V., okt. 2019, I : MedieKultur : Journal of media and communication research. 35, 66, s. 101-121

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

Åben adgang

Gender as a Critical Perspective in Marketing Practice

Dobscha, S. & Knudsen, G. H., 1 dec. 2019, The Oxford Handbook of Consumption.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Playing with Fandom

Knudsen, G. H., Hjort, M. F. & Blaser, L., okt. 2019, I : MedieKultur. 35, 66, s. 18-36

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

Åben adgang

Ethical issues when dealing with consumer data

Grønning, A. H. & Knudsen, G. H., 15 nov. 2018.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review