• Spring til hovednavigation
  • Spring til søgning
  • Spring til hovedindhold
UC Viden - Professionshøjskolernes Videndatabase Forside UC Viden - Professionshøjskolernes Videndatabase Logo
  • Support
    • Dansk
    • English
  • Forside
  • Profiler
  • Enheder
  • Publikationer
  • Projekter
  • Presse/medier
  • Aktiviteter
  • Priser
  • Datasæt
Intet billede af Jan Borgen

Jan Borgen

lektor

  • Professionshøjskolen UCN, UCN act2learn Ledelse og Organisation
  • E-mailjabucndk
1992 …2022

Publikationer pr. år

  • Vis
  • Netværk
  • Publikationer (13)
  • Aktiviteter (5)
  • Lignende profiler (1)

Publikationer

  • 7 Tidsskriftsartikel
  • 3 Bidrag til bog/antologi
  • 2 Rapport
  • 1 Bog

Publikationer pr. år

Publikationer pr. år

  • Ledelsens flydende identiteter: Mellem følelser af almagt og afmagt

    Borgen, J., 20 sep. 2022, 30 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandling › Rapport › Formidling

    Fil
    113 Downloads (Pure)
  • Læring og lærebaner

    Larsen, S. H. & Borgen, J., 3 jan. 2020, Sandheder og menneskesyn: Pædagogisk videnskabsteori for erhvervsskolelærere. Gudnason, A. & Hersom, H. (red.). Praxis, s. 130-149 20 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning

  • Relationel ledelse som dialektisk transformationsarbejde

    Borgen, J., 1 feb. 2018, I: Lederliv. 31 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review

    Åben adgang
  • Personlige kompetencer og evaluering

    Borgen, J., 2009, I: CEPRA-striben. 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review

  • Evaluering af aftale om fornyelse af folkeskoleloven: slutevaluering af "Fælles Mål"

    Grevy, C., Wiedemann, F., Brown, C. L., Sørensen, K., Hansen, K. T., Borgen, J., Corfitsen, M., Madsen, C. N., Wahl-Brink, D., Petersen, C. E., Aaquist, M. & Halgreen, V., 2007, Kbh.: Undervisningsministeriet. 135 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandling › Rapport › Forskning › peer review

Se alle 13 publikationer

Aktiviteter

  • 5 Konference

Aktiviteter pr. år

  • 21st Annual Conference of The International Society for Teacher Education

    Borgen, J. (Oplægsholder)

    2001

    Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference

  • ISTE 20.th Annual Conference of The International Society for Teacher Education

    Borgen, J. (Oplægsholder)

    2000

    Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference

  • ISTE 19.th Annual Conference

    Borgen, J. (Oplægsholder)

    1999

    Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference

  • ISTE 18. Annual konference

    Borgen, J. (Oplægsholder)

    1998

    Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference

  • EES Conference on Evaluation

    Borgen, J. (Oplægsholder)

    1994

    Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference

UC Viden - Professionshøjskolernes Videndatabase Logo

Drevet af Pure, Scopus & Elsevier Fingerprint Engine™

Alt indhold på dette websted: Copyright © 2025 UC Viden - Professionshøjskolernes Videndatabase, dets licensgivere og bidragydere. Alle rettigheder forbeholdes, herunder dem til tekst- og datamining, AI-træning og lignende teknologier. For alt Open Access indhold gælder de relevante licensbetingelser.

Vi bruger cookies til at hjælpe med at tilvejebringe og forbedre vores service og tilpasse indhold. Ved at fortsætte accepterer du brug af cookies

Om webtilgængelighed

Rapport sårbarhed