Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Præsentation

Forskningsmæssige genstandsfelter: Implementeringsteori og praksis i vidensociologisk og organisationsmæssig optik. Evaluering og dokumentation i en dannelsesmæssig optik med særligt fokus på børneperspektiver i evalueringspraksis. Uddannelsesforståelser som begreb, funktion og kritisk-konstruktiv potentiale i professionsgrunduddannelser. Metodisk særligt inspireret af fænomenologien og arbejder med interview, dokumentanalyser og observation og har endvidere gennemført flere større kvantitative spørgeskemaundersøgelser i en vekslen med kvalitative tilgange - mixed methods. Arbejder endvidere med koordinering og sparring på kollektive forskningsprocesser samt ph.d. vejledning.

Kompetencer

Projektledelse: Flere års erfaring
Networking: Nogen erfaring
Fundraising: Nogen erfaring
Ledelse: Nogen erfaring

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

pæd, ph.d., Danmarks Pædagogiske Universitet

Dimissionsdato: 8 apr. 2013

Ansættelser

ekstern lektor, Danmarks Pædagogiske Universitet

2013 → …

Emneord

  • eksklusion
  • marginaliseringsprocesser
  • institutionsbetingede marginaliseringsprocesser
  • pædagogisk iagttagelse
  • læreruddannelsen
  • professionsdidaktik
  • uddannelsesforståelser
  • implementering
  • implementeringsfaglighed
  • evaluering
  • Børneperspektiver
  • organisationsudvikling
  • evaluering
  • Børneperspektiver
  • ledelse
  • professionsuddannelser
  • didaktik
  • undervisningsdifferentiering

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne, hvor Jens H Lund er aktive. Disse emneetiketter kommer fra dennes persons arbejder. Sammen danner de et unikt fingerprint.
  • 1 Lignende profiler