• Spring til hovednavigation
  • Spring til søgning
  • Spring til hovedindhold
UC Viden - Professionshøjskolernes Videndatabase Forside UC Viden - Professionshøjskolernes Videndatabase Logo
  • Support
    • Dansk
    • English
  • Forside
  • Profiler
  • Enheder
  • Publikationer
  • Projekter
  • Presse/medier
  • Aktiviteter
  • Priser
  • Datasæt
Intet billede af Jesper Dam Larsen

Jesper Dam Larsen

  • Professionshøjskolen UCN, Pædagoguddannelsen Thisted
  • Professionshøjskolen UCN, Forskningsprogram for Refleksiv Praksislæring
  • Telefon72690758
  • E-mailjlaucndk
20162023

Publikationer pr. år

  • Vis
  • Netværk
  • Publikationer (4)
  • Projekter (4)
  • Aktiviteter (2)
  • Lignende profiler (1)

Publikationer

  • 3 Tidsskriftsartikel
  • 1 Bidrag til bog/antologi

Publikationer pr. år

Publikationer pr. år

  • Sådan kvalificerer vi sammen dialogen om digital dannelse i børnehøjde

    Kusk, H., Persson, B. & Larsen, J. D., 21 jun. 2019, I: Pædagogisk extrakt. 15, s. 49-51 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Formidling

    Åben adgang
  • Dannelse i det 21. århundrede

    Kusk, H., Persson, B. & Larsen, J. D., 1 dec. 2018, Dannelse og digital kultur. Wellendorph, K. D. (red.). Frederiksberg C: Frydenlund, s. 12-28 17 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling

  • Børns perspektiver på venskaber og fællesskaber

    Klarsgaard, N. N., Larsen, J. D. & Høgh, T., 2017, I: 0-14. 27, 3, s. 70-74 5 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Formidling

  • Pædagogstuderende skaber professionsviden: Sådan kan der arbejdes med førstepersonsperspektiver i praksis

    Klarsgaard, N. N., Larsen, J. D. & Høgh, T., 2017, I: Tidsskrift for Socialpædagogik. 20, 1, s. 25-36 12 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Formidling

Projekter

  • 4 Afsluttet

Projekter pr. år

  • Professionsfaglig teknologiforståelse: Teknologianvendelse og professionel dømmekraft

    Georgsen, M. (Projektleder), Dau, S. (CoPI), Larsen, J. D. (Projektdeltager), Jørgensen, D. R. (Projektdeltager), Kaup, C. F. (Projektdeltager) & Thordahl, L. M. M. (Projektdeltager)

    01/06/23 → 31/07/25

    Projekter: Projekt › Forskning

  • Blended learning i mellemrum

    Larsen, J. D. (Projektleder)

    01/01/19 → 01/01/22

    Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation

  • Ipads i praktikvejledning

    Larsen, J. D. (Projektleder)

    01/01/17 → 31/12/17

    Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation

  • Udviklingen af metoder til indfangelse af den pædagogiske målgruppes førstepersonsperspektiver i praksis

    Klarsgaard, N. N. T. (Projektdeltager), Larsen, J. D. (Projektdeltager) & Høgh, T. (Projektdeltager)

    01/01/16 → 02/12/16

    Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation

Aktiviteter

  • 1 Seminar
  • 1 Rådgivning

Aktiviteter pr. år

  • Forskningsseminar RPL

    Thordahl, L. M. M. (Oplægsholder), Larsen, J. D. (Oplægsholder) & Kaup, C. F. (Oplægsholder)

    9 dec. 2024

    Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Seminar

    Fil
  • KiD Thisted

    Haslam, T. L. (Projektleder), Jensen, H. J. J. V. (Konsulent), Leleur, L. (Konsulent), Lundgreen, S. E. (Konsulent), Nielsen, M. M. (Konsulent), Høgh, T. (Konsulent), Kusk, H. (Konsulent), Larsen, J. D. (Konsulent), Medom, C. (Konsulent), Nielsen, S. M. R. (Konsulent) & Johansen, T. (Konsulent)

    1 mar. 2018 → 31 dec. 2020

    Aktivitet: Rådgivning - typer › Rådgivning

UC Viden - Professionshøjskolernes Videndatabase Logo

Drevet af Pure, Scopus & Elsevier Fingerprint Engine™

Alt indhold på dette websted: Copyright © 2025 UC Viden - Professionshøjskolernes Videndatabase, dets licensgivere og bidragydere. Alle rettigheder forbeholdes, herunder dem til tekst- og datamining, AI-træning og lignende teknologier. For alt Open Access indhold gælder de relevante licensbetingelser.

Vi bruger cookies til at hjælpe med at tilvejebringe og forbedre vores service og tilpasse indhold. Ved at fortsætte accepterer du brug af cookies

Om webtilgængelighed

Rapport sårbarhed