• Spring til hovednavigation
  • Spring til søgning
  • Spring til hovedindhold
UC Viden - Professionshøjskolernes Videndatabase Forside UC Viden - Professionshøjskolernes Videndatabase Logo
  • Support
    • Dansk
    • English
  • Forside
  • Profiler
  • Enheder
  • Publikationer
  • Projekter
  • Presse/medier
  • Aktiviteter
  • Priser
  • Datasæt
Intet billede af Kim Negendahl

Kim Negendahl

  • VIA University College, Læreruddannelsen Nr. Nissum
 https://orcid.org/0000-0003-2600-9778
  • Telefon87553267
  • E-mailKNviadk
20062025

Publikationer pr. år

  • Vis
  • Netværk
  • Publikationer (7)
  • Projekter (5)
  • Lignende profiler (1)

Publikationer

  • 2 Rapport
  • 2 Bidrag til bog/antologi
  • 1 Konferenceartikel i proceeding
  • 1 Indlæg i netbaserede medier
  • Mere
    • 1 Lektorbedømmelsesmaterialer

Publikationer pr. år

Publikationer pr. år

  • Praksisafdækning i naturfagene: En undersøgelse af undervisningspraksis i naturfagene i grundskolen

    Krogh, L. B., Müller Kristensen, R., Andersson, J., Hald, M., Jensen, F., Negendahl, K. & Hedegaard Rasmussen, M., apr. 2025, NAFA - Naturfagsakademiet. 211 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandling › Rapport › Forskning › peer review

  • Styrkede læringsmiljøer i fagundervisningen i Natur og teknologi i 4. klasse - inspirationsmateriale

    Daugbjerg, P., Negendahl, K. & Ormstrup, I. C. N., 2018, 38 s.

    Publikation: Andet › Indlæg i netbaserede medier

    Åben adgang
  • Kompetencebaserede mål i naturfagsundervisning

    Daugbjerg, P. & Negendahl, K., 2015, Folkeskolen efter reformen. Rasmussen, J., Rasch-Christensen, A. & Holm, C. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 189-208 19 s. 10

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review

  • Elevers læring gennem undersøgelse og faglig læsning: Undervisningsdifferentiering i naturfag

    Negendahl, K. & Daugbjerg, P., 2014, Præsentationer 2014 Big Bang.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferenceartikel i proceeding

  • Undervisningsdifferentiering i naturfag

    Daugbjerg, P. & Negendahl, K., 2014, Introduktion til naturfagsdidaktik. 21 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning

Se alle 7 publikationer

Projekter

  • 5 Afsluttet

Projekter pr. år

  • PAIN: PraksisAfdækning i Naturfagene i grundskolen

    Krogh, L. B. (Projektleder), Müller Kristensen, R. (Projektleder), Hald, M. (Projektdeltager), Negendahl, K. (Projektdeltager), Jensen, F. (Projektdeltager), Hedegaard Rasmussen, M. (Projektdeltager) & Andersson, J. (Projektdeltager)

    01/10/22 → 01/01/25

    Projekter: Projekt › Forskning

    Fil
  • Naturfaglig dannelse - med et handleperspektiv

    Krogh, L. B. (Projektleder), Brandt, H. (Projektleder) & Negendahl, K. (Projektleder)

    01/08/22 → 30/12/23

    Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation

  • EiS: Engineering i Skolen 2

    Rebsdorf, S. O. (Projektleder), Sillasen, M. K. (Projektdeltager), Daugbjerg, P. (Projektdeltager), Kynde, A. (Projektdeltager), Blomgreen, C. B. (Projektdeltager), Søholm, A. (Projektdeltager), Andersen, K. B. (Projektdeltager), Hagelskjær, J. (Projektdeltager), Negendahl, K. (Projektdeltager) & Ormstrup, C. (Projektdeltager)

    01/01/20 → 01/07/24

    Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation

  • Webbaseret antologi med artikler om naturfagsdidaktiske temaer

    Daugbjerg, P. (Projektdeltager), Negendahl, K. (Projektdeltager), Elmose, S. (Projektleder) & Ellebæk, J. J. (Projektleder)

    14/05/13 → 31/03/14

    Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation

    Fil
  • Fibonacci projektet

    Sillasen, M. K. (Projektleder), Linderoth, U. H. (Projektdeltager), Hagelskjær, J. (Projektdeltager), Bavnhøj, H. (Projektdeltager), Negendahl, K. (Projektdeltager), Gergman, G. (Projektdeltager), Teeno, T. (Projektdeltager), Petersen, T. (Projektdeltager) & Østergaard, L. D. (Projektdeltager)

    01/01/10 → 31/12/12

    Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation

    Fil
UC Viden - Professionshøjskolernes Videndatabase Logo

Drevet af Pure, Scopus & Elsevier Fingerprint Engine™

Alt indhold på dette websted: Copyright © 2025 UC Viden - Professionshøjskolernes Videndatabase, dets licensgivere og bidragydere. Alle rettigheder forbeholdes, herunder dem til tekst- og datamining, AI-træning og lignende teknologier. For alt Open Access indhold gælder de relevante licensbetingelser.

Vi bruger cookies til at hjælpe med at tilvejebringe og forbedre vores service og tilpasse indhold. Ved at fortsætte accepterer du brug af cookies

Om webtilgængelighed

Rapport sårbarhed