Personlig profil

Forsknings- og udviklingsområder

Jeg har beskæftiget mig meget med intensive læringsforløb og deres betydning og effekt i relation til folkeskolen. Der er en særlig pædagogik og didaktik forbundet med disse forløb, som jeg er meget optaget af. Det er blandt andet relationer, motivation, mestring, mindset, PERMA-teori og transfer. Hvad består forløbene af og kan/skal der skabes transfer til folkeskolen for at inkludere alle børn i skolens læringsfællesskab? Det taler ind i inklusionsdiskursen, hvorvidt det er en nøvendighed at eksludere en gruppe af elever for at inkludere dem på ny i skolens fællesskab.

 

Forsknings- og udviklingsområder

I 2019 starter den nye FGU-uddannelse op. Jeg har i samarbejde med STUK været med til at udvikle kompetenceudviklingsforløb for de nye institutioner, som løber gennem hele 2019.

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

Uddannelsesvidenskab, Kandidat, Syddansk Universitet

Dimissionsdato: 1 aug. 2016

Lærer, Professionsbachelor, VIA University College

Dimissionsdato: 20 jun. 2008

Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år

Seneste eksterne samarbejde på lande-/områdeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne eller