Personlig profil

Præsentation

Undervisning i følgende områder på KVU Serviceøkonom:

Værtskab, gæsterelationer og kommunikation

Intern kommunikation. Ekstern kommunikation i service- og oplevelsesvirksomheder

Interkulturelle kompetencer og interkulturel intelligens

Interkulturel kommunikation

Service- og oplevelsesdesign (fra feltarbejde og observation til kortlægning af gæsterejsen, idegenerering samt udvikling nye servicetiltag og –koncepter)

Værdiskabelse gennem servicedesign

Kvalitet i serviceoplevelsen, planlægning og gennemførelse af målinger af gæstetilfredsheden

 

Didaktiske interesser og udviklingsarbejde:

Feedback og feedforward

Designprincipper for læringsaktiviteter, der fremmer studerendes engagement, læring og dimittendernes beskæftigelsesmuligheder  

Værktøjskasse for fremtidens dimittender: hvordan klæder vi dem til at træffe bedre beslutninger - når teori møder praksis

 

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

Specialiseringsmodul 'Organisatorisk læring med særlig fokus på Co-creation i uddannelse’| CO-CREATION -UCN –2018-2019 [F19-28071], STUDERENDE SOM MEDSKABERE I UDVIKLINGEN AF ET VIRTUELT LÆRINGSMILJØ -CANVAS -PÅ SERVICEØKONOMUDDANNELSEN | UCN BUSINESS, Aalborg Universitet

22 nov. 201822 aug. 2019

Dimissionsdato: 22 aug. 2019

Digital markedsførings modul fra AU Akademiudd. international handel og markedsfør, Digital Marketing Campaign for Lindholm Høje, UCN act2learn Ledelse og Organisation

… → 28 aug. 2017

Dimissionsdato: 28 aug. 2017

SharePoint Online for Redaktører

17 feb. 202218 feb. 2022

Brænd igennem med din forskning – også på engelsk, Professionshøjskolen UCN

8 sep. 202112 okt. 2021

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne, hvor Maria Larsen-Zarechnova er aktive. Disse emneetiketter kommer fra dennes persons arbejder. Sammen danner de et unikt fingerprint.
  • 1 Lignende profiler