Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Arbejdsområder

Underviser på læreruddannelsen i biologi og natur/teknologi samt på flere specialmoduler. Er samtidig projektleder for det nordiske projekt Biophilia i Danmark. Er desuden projektleder på Projekt Udeskole, et forsknings- og udviklingsprojekt forankret på både pædagog- og læreruddannelsen i Nordjylland.


Kompetencer

Projektledelse: Professionel
Networking: Professionel
Fundraising: Nogen erfaring
Administration: Professionel
Ledelse: Professionel

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

Master in Leadership and Innovation in Complex Systems , Danmarks Pædagogiske Universitet

Dimissionsdato: 1 jan. 2016

Master i Læreprocesser, Aalborg Universitet

Dimissionsdato: 1 jan. 2006

Naturvejlederuddannelsen, Skov- og Naturstyrelsen

Dimissionsdato: 1 jan. 2000

Cand. Scient. med speciale i botanisk økologi. , Aarhus Universitet

Dimissionsdato: 1 jan. 1991

Ansættelser

Adjunkt på UCN læreruddannelsen, Professionshøjskolen UCN

2015 → …

Regionalleder, Nationalt Center for Undervisning i Natur, Teknik og Sundhed

20102015

Naturskoleleder af Mariagerfjord Naturskole, Mariagerfjord skoleforvaltningen

20062010

Biolog, Nordjyllands Amt.

19922006

Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år

Seneste eksterne samarbejde på lande-/områdeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne eller
  • Cooperation with Enterprises - A part of Open-school

    Møller, M. & Hald, M., 2022, Udeskole In Theory and Practice: A Danish Approach to Learning Outside the Classroom. Bæhrenholdt, J. & Hald, M. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 253-263 11 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  • Didactics

    Bærenholdt, J. & Hald, M., 2022, Udeskole In Theory and Practice: A Danish Approach to Learning Outside the Classroom. Bærenholdt, J. & Hald, M. (red.). 1 udg. Frederikshavn: Dafolo, s. 33-49 17 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  • How to Organize an Udeskole Unit

    Christiansen, I. M. D. & Hald, M., 2022, Udeskole In Theory and Practice: A Danish Approach to Learning Outside the Classroom. Bærenholdt, J. & Hald, M. (red.). Dafolo, s. 51-64 14 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  • Introduction

    Hald, M., 2022, Udeskole In Theory and Practice: A Danish Approach to Learning Outside the Classroom. Bærenholdt, J. & Hald, M. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 5-13 9 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  • Udeskole In Theory and Practice: A Danish Approach to Learning Outside the Classroom

    Bærenholdt, J. (red.), Hald, M. (red.) & Carter, C. (Oversætter), 2022, Frederikshavn: Dafolo. 278 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandlingAntologiFormidling