Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Præsentation

Mine interesseområder

Filosofisk specialiseret indenfor fænomenologi og eksistentialisme, herunder emner som sanseerfaring, subjektivitet, æstetik og etik, anskuet i et pædagogisk og kulturelt perspektiv.

Pædagogisk og didaktisk særlig optaget af kunstneriske og skabende processers betydning for pædagogisk arbejde, leg, kreativitet og innovation, og sansemæssige og etiske dimensioner.

 

Kompetencer

Projektledelse: Professionel
Networking: Professionel
Administration: Professionel
Tværprofessionalitet: Professionel

 

Arbejdsområder

  • Kompetenceudvikling
  • Filosofi, etik, almen pædagogik og socialpædagogik
  • Kultur, æstetik og kunst
  • Almen didaktik og fagdidaktik
  • E-læring og digital teknologi
  • Coaching, vejledning, supervision, psykoterapi

Forsknings- og udviklingsområder

Genstandsfelter: Æstetik og kultur, leg og skabende virksomhed, kunstbaseret praksis, pædagogik og didaktik

Metoder: art-based-research, fænomenologi og hermeneutik, virkningsevaluering

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

Integral psykoterapi, MA, ID Academy

1 sep. 201930 aug. 2023

Dimissionsdato: 31 aug. 2023

Pædagogisk filosofi, Cand.pæd., Danmarks Pædagogiske Universitet

1 sep. 20061 sep. 2010

Dimissionsdato: 1 sep. 2010

Folkeskolelærer, BA, Købenshavns dag- og aftenseminarium

1 sep. 199430 jun. 1999

Dimissionsdato: 30 jun. 1999

Kunstterapi, Diplom, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole

1 sep. 20161 nov. 2017

Professionel kommunikation, MA, Roskilde Universitet

1 aug. 20111 feb. 2012

Ansættelser

Læreruddannelsen, University College Sjælland

1 aug. 200930 jun. 2011

Pædagogisk konsulent, University College Sjælland

1 aug. 20061 okt. 2009

Sognemedhjælper

1 aug. 200531 jul. 2006

Folkeskolelærer

1 aug. 199831 jul. 2006

Kontorassistent

31 jul. 199031 maj 1994

Emneord

  • pædagogik
  • etik og moralfilosofi i tilknytning til pædagogikken
  • pædagogisk filosofi
  • socialpædagogik
  • integral psykologi og filosofi
  • æstetik
  • filosofisk æstetik
  • kreativitet
  • kunstterapi
  • multimodalitet
  • visuel kultur
  • museumspædagogik
  • kulturmøder
  • narrativitet
  • intermodalitet
  • Æstetiske læreprocesser
  • Ekspressiv terapi
  • læring
  • e-læring
  • Virtuel uddannelsestilrettelæggelse og virtuelle undervisningsformer
  • læringsmiljøer
  • praksisfællesskaber
  • pædagogisk arbejde
  • brobygning
  • psykoterapi
  • narrativ metode
  • digitalisering
  • teknologier i undervisningen
  • teknologiforståelse
  • coaching
  • supervision
  • vejledning
  • didaktik
  • didaktisk design
  • Professionsdidaktik
  • projektledelse
  • virkningsevaluering
  • Evaluering
  • følgeforskning
  • aktionsforskning
  • art-based-research
  • mixed-method-research
  • Fænomenologi
  • Hermeneutik
  • Pragmatisme