Nanna Koefoed-Melson

Adjunkt

20092019

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Præsentation

Med en baggrund som cand.mag i Pædagogik har jeg i mit arbejdsliv hovedsagelig fungeret som udviklingskonsulent og underviser. I begge funktioner har jeg haft megen nytte af mine evner til at skabe respektfulde og givende relationer til mange forskellige mennesker samt til at lede processer hvor tillid, fremdrift og kreativitet er i højsædet. Dette arbejde har krævet at jeg har en empatisk tilgang til min samarbejdspartners væsen og vilkår, samtidig med at jeg er klar til at ændre min plan, når virkeligheden spiller dagens dagsorden et puds.


Jeg har kompetence til at undervise inden for en bred vifte af pædagogiske, psykologiske, kommunikationsfaglige og organisationsfaglige emner og jeg har flere års erfaring med konsulentopgaver og projektledelse.

 

Jeg har et stort kendskab til de dilemmaer, muligheder og udfordringer der fylder i skolen i disse år. Dels gennem en lang række af teamsparringer med lærere og pædagoger i skolen og dels gennem alle de kurser og uddannelser jeg har undervist på for medarbejdere i skolen.


Arbejdsområder

  • Undervisning indenfor emner som målstyret undervisning, klasseledelse, evaluering, aktionslæring, pædagogisk udviklingsarbejde, teamsamarbejde, professionelle læringsfællesskaber, konsulentfaglighed, kommunikation, innovative og entreprenante arbejdsformer, åben skole, tværprofessionelt samarbejde, almen pædagogik og psykologi.

  • Konsulentopgaver med henblik på praksisudvikling, refleksionsrum og coaching. Anvender forskellige tilgange: aktionslæring, systemisk, narrativ, løsningsorienteret, LØFT mm.

 

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

Cand. mag , Københavns Universitet

Dimissionsdato: 1 jan. 2009

Kursus, Professionshøjskolen UCC

… → 2011

Diplom i Ledelse, Professionshøjskolen UCC

… → 2010

Kursus, Professionshøjskolen UCC

… → 2010

Ansættelser

Underviser, Professionshøjskolen UCC

15 okt. 200631 dec. 2013

Emneord

  • anerkendelse
  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Professionelle læringsfællesskaber
  • klasseledelse
  • pædagogik
  • innovativ undervisning
  • samarbejde
  • evaluering
  • innovation og entreprenørskab
  • vejledning
  • motivation
  • pædagogisk iagttagelse
  • folkeskolen
  • organisationsudvikling
  • Ledelse, organisationsudvikling og innovation
  • Teamsamarbejde
  • Uddannelse, professioner og erhverv
  • coaching
  • didaktik
  • aktionslæring
  • læreprocesser
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.