Rina Juel Kaptain

Ergoterapeut, Lektor, Master of Science in Occupational Therapy, Ph.d.

20132023

Publikationer pr. år

Personlig profil

Præsentation

Primære arbejdsområde:

Lektor på Ergoterapeutuddannelsen, UCN.

 

Kompetencer

Kompetencegivende kurser:
Uddannelsesbetegnelse: Den Kreative Platform
Fag: Innovation
Uddannelsesinstitution: Aalborg Universitet
Land: Danmark
Antal dage: 2.0
Afslutningsdato: 28/11/2010
Uddannelsesbetegnelse: Kursus i Innovativ Didaktik
Fag: Innovation
Uddannelsesinstitution: Team Innovation, UCN
Land: Danmark
Antal dage: 2.0
Afslutningsdato: 7/9/2010

Andre læringsforløb:
Beskrivelsen: Sundhedsfagligt engelsk
Uddannelsessted: UCN
Afslutningsdato: null/5/2013

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

Ph.d. studerende, Everyday life activities of people with Chronic Obstructive Pulmonary Disease: Performance, management and everyday technology use, Karolinska Institute

2 dec. 201511 sep. 2020

Dimissionsdato: 11 sep. 2020

Master of Science in Occupational Therapy, Inter-rater and Intra-rater Reliability of the Everyday Technology Use Questionnaire when used in Adults with Chronic Obstructive Pulmonary Disease, Umeå University

1 sep. 20138 jun. 2015

Dimissionsdato: 8 jun. 2015

Ergoterapeutuddannelsen, Ergoterapeutskolen i Odense

1 sep. 199827 jun. 2001

Dimissionsdato: 28 jun. 2001

Ansættelser

Adjunkt, Underviser, Professionshøjskolen UCN

1 feb. 2010 → …

Ergoterapeut - sagsbehandlende, speciale i børn og bolig, Frederikshavn Kommune

1 feb. 200730 jan. 2010

Ergoterapeut - Neurokirurgisk afdeling, Aarhus Universitetshospital

1 sep. 200630 jan. 2007

Ergoterapeut - Speciale i børn, Syddansk Universitet

1 okt. 200131 jul. 2006

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne, hvor Rina Juel Kaptain er aktive. Disse emneetiketter kommer fra dennes persons arbejder. Sammen danner de et unikt fingerprint.
  • 1 Lignende profiler

Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år

Seneste eksterne samarbejde på lande-/områdeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne eller