Intet billede af Sanne Schnell Nielsen

Sanne Schnell Nielsen

19952020

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer

2019

A competence-oriented approach to models and modelling in lower secondary science education: practices and rationales among Danish teachers

Nielsen, S. S. & Nielsen, J. A., 2019, I : Research in Science Education. 29 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

Åben adgang
2018

Det fælles i naturfagene – en trædesten i et vadested.

Nielsen, S. S., 2018, I : MONA. 4, s. 163-166 4 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseFormidling

Prospects and Challenges in Teachers’ Adoption of a New Modeling Orientated Science Curriculum in Lower Secondary School in Denmark

Nielsen, S. S., 2018, Research, Practice and Collaboration in Science Education. ESERA Conference Proceedings series, s. 1333-1344 12 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceeding

The Design and Implementation of an Assessment Method Combining Formative and Summative Use of Assessment

Nielsen, S. S., Dolin, J., Bruun, J. & Jensen, S. B., 2018, Electronic Proceedings of the ESERA 2017 Conference.: Research, Practice and Collaboration in Science Education. ESERA Conference Proceedings series, s. 1468-1479 11 s. (ESERA Conference Proceedings series).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceeding

Åben adgang

The Structured Assessment Dialogue

Dolin, J., Bruun, J., Nielsen, S. S., Jensen, S. B. & Nieminen, P., 2018, Transforming Assessment: Through an Interplay Between Practice, Research and Policy. Dolin, J. & Evans, R. (red.). Switzerland: Springer, Bind 4. s. 109-140 32 s. (Contributions from Science Education Research, Bind 4).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

2017
Åben adgang
Fil

Modelleringskompetencemålet i praksis

Nielsen, S. S., 2017.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

Prospects and challenges in teachers’ adoption of a new modeling orientated science curriculum in lower secondary school in Denmark

Nielsen, S. S., 2017.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

Åben adgang
Fil
1 Downloads (Pure)

The design and implementation of an assessment method combining formative and summative use of assessment.

Nielsen, S. S., Dolin, J., Bruun, J. & Jensen, S. B., 2017.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

2016

Challenges and prospects in teachers’ use of formative assessment for lower secondary school students’ modeling competence in Biology

Nielsen, S. S., 2016, s. 33-36. 4 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

Få redskaber til at anvende læringsprogression

Bruun, J., Nielsen, S. S., Tidemand, S. & Jensen, S. B., 2016.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

Structured Assessment Dialogue (SAD): Linking structure in teacher-student dialogue to student self-assessment

Dolin, J., Bruun, J., Correia, C. F., Harrison, C., Tidemand, S., Jensen, S. B., Nielsen, S. S. & Nieminen, P., 2016.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskning

The Design and Implementation of an Assessment Method Combining Formative and Summative Assessment

Dolin, J., Jensen, S. B., Bruun, J. & Nielsen, S. S., 26 aug. 2016.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

2015

Fælles Mål og modelleringskompetence i biologiundervisningen - forenkling nødvendiggør fortolkning

Nielsen, S. S., dec. 2015, I : MONA. 4, s. 25-43 19 s., 2.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

Udvikling og forankring af ny undervisningspraksis tager tid

Nielsen, S. S., sep. 2015, I : MONA. 3, s. 92-95 4 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

2014

Dialog i naturfagsundervisningen

Nielsen, S. S., 2014

Publikation: AndetIndlæg i netbaserede medier

2010

Bæredygtigt forbrug - lærerens side

Nielsen, S. S. & Gottschau, J., 2010

Publikation: AndetUndervisningsmateriale

2008

Forbrugerundervisning en undervisningsportal til hjemkundskab

Gottschau, J. & Nielsen, S. S., 2008

Publikation: AndetUndervisningsmateriale

Ny hjemmeside om forbrug og hjemkundskab

Gottschau, J. & Nielsen, S. S., 2008, I : Hjemkundskab. 4, s. 6-7 2 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskning

2005

Cross-disciplinary consumer citizenship education

Nielsen, S. S. & Gottschau, J., 2005, Consumer Citizenship: Promoting new responses: Taking Responsibility. Doyle, D. (red.). Hamar, Norway: Høgskolen i Hedmark, Bind 1. s. 114-125 11 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

2000
1998

Local Use of selected Wetland Resources: Cua Day Estuary, Red River Delta, Vietnam

Nielsen, S. S., Pedersen, A., Trai, L. & Thuy, L., 1998, Kuala Lumpur Malaysia: Wetlands International - Asia Pacific. 73 s.

Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogForskning

1995

Mennesker og natur i Den Røde Flods delta

Nielsen, S. S. & Pedersen, A., 1995, I : Dyr i natur og museum. 2, s. 22-26 5 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskning