Susanne Kaatmann

Master i Læreprocesser

20102023

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Præsentation

Jeg har mangfoldige erfaringer indenfor projektledelse, undervisning på forskellige niveauer, konsulentarbejde, vejledning og uddannelsesplanlægning. Jeg interesserer mig særligt for pædagogisk innovation, erhvervspædagogik og hele det ungdomspædagogiske område. Jeg er optaget af udvikling af didaktik - i FGU og erhvervsskoleregi, men også af professionsskoledidaktikken. 

 

Arbejdsområder

Faglig ansvarlig, underviser og modulansvarlig på Diplomuddannelse i Erhvervspædagogik. Underviser på Pædagogiske Diplomuddannelser og Pædagogiske diplomuddannelser. Afgangsprojektvejleder på DEP, PD og DUEK. Censor. Konsulentarbejde særligt med fokus på unge, udskoling, erhvervsskoler og FGU.

Udviklingsprojekter med fokus på nytænkning af didaktik.  

 

Kompetencer

Beskrivelsen: Intern projektlederuddannelse UCL
Uddannelsessted: UCL
Afslutningsdato: 2015

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

LÆRER, Odense Lærerseminarium

19841988

Dimissionsdato: 1 jan. 1988

Lektorkvalificering, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole

20131 jul. 2016

Master i læreprocesser, Aalborg Universitet

2009jan. 2011

Pædagogisk diplomuddannelse, CVU Fyn

20042007

Ansættelser

Projektleder, konsulent, underviser, Tietgen KompetenceCenter

1 dec. 200030 jul. 2012

SVU koordinator, underviser, HF & VUC Fyn

1 feb. 199930 nov. 2000

Projektleder socialfondsprojekter, AOF

1 nov. 198830 okt. 1998

Lærer, Hollufpile skole

1988

Lærer, Skamby Skole

19871988

Emneord

  • diplomuddannelser
  • udsatte unge
  • læring
  • pædagogisk Innovation
  • professionsdidaktik
  • Skoler, fag og institutioner
  • FGU
  • Erhvervsskole
  • evaluering
  • innovation og entreprenørskab
  • entreprenørskabsundervisning
  • didaktik
  • motivation

Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år

Seneste eksterne samarbejde på lande-/områdeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne eller