Personlig profil

Præsentation

Læreruddannelsen, FoUprogrammet Digitalisering i Skolen – DiS, Københavns Professionshøjskole. Cand. mag. i dansk og pædagogik fra Københavns Universitet 1993. Ph.d.grad fra det humanistiske fakultutet, Københavns Universitet 1999.

Undervisningsfag: pædagogik og teknologiforståelse 

 

 

Arbejdsområder

Forskning og udvikling inden for digitale teknologier, læring og leg i pædagogiske og didaktiske kontekster.

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

Ph.d., Københavns Universitet

Dimissionsdato: 1 jan. 1999

Cand. Mag, Københavns Universitet

Dimissionsdato: 1 jan. 1993

Ansættelser

Forskningsprogramleder Skole, uddannelse og vejledning, Professionshøjskolen UCC

20132018

Lektor, Professionshøjskolen UCC

20112013

Videncenterkonsulent, NVIE Nationalt Videncenter for Inklusion og Eksklusion

20052011

Lektor, Professionshøjskolen UCC

20042005

Lektor, Ballerup Seminarium

19992004

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • undervisningsteknologi
  • teknologi
  • leg
  • inklusion
  • didaktik

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne, hvor Vibeke Schrøder er aktive. Disse emneetiketter kommer fra dennes persons arbejder. Sammen danner de et unikt fingerprint.
  • 1 Lignende profiler