Projektdetaljer
Beskrivelse
ALLinHE fokuserer på social inklusion gennem adgang til de videregående uddannelser.
Det sker gennem udvikling af metoder til at anerkende realkompetencer, hvor personers læring gennem livet og i mange læringsarenaer er udgangspunktet for at åbne for nye læringsmuligheder.
Det sker gennem udvikling af metoder til at anerkende realkompetencer, hvor personers læring gennem livet og i mange læringsarenaer er udgangspunktet for at åbne for nye læringsmuligheder.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/10/11 → 01/09/14 |
Links | http://www.allinhe.eu/ |
Samarbejdspartnere
- VIA (leder)
- Inholland, Holland (Projektpartner)
- CPZ International (Projektpartner)
- Stiftung ECAP, Schweiz (Projektpartner)
- JAMK University, Finland (Projektpartner)
- University of Northampton (Projektpartner)
- West University of Timisoara (Projektpartner)
- IRIV Conseil, Frankrig (Projektpartner)
Emneord
- anerkendelse
- anerkendelse af realkompetencer
- kompetenceudvikling
- professionalisering
- inklusion
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.