Animated Learning - kompetenceudvikling i praksisnære klynger for lærer og pædagoger i Viborg kommunes skolevæsen

Projektdetaljer

Beskrivelse

I daglig tale kaldet Animated Learning Labs. Projektet har til hensigt at kompetenceudvikle lærerene i Viborg kommune i praksisnære klynger med fokus på kreative processer og produktionsorienteret undervisning. Projektet inddrager alle modualiteter, og ønsker at udvikle innovative kompetencer til frit at kunne jonglere mellem de forskellige modualiteter.
Projektet vil benytte eksperter og konsulenter udefra, men vil også afdække de kompetencer, der er tilstede i Viborg kommune og vil inddrage disse i den videre udvikling. Der er søgt eksterne midler til følgeforskning.
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/10/1401/01/18

Samarbejdspartnere

  • VIA (leder)
  • Viborg Kommune (Projektpartner)
  • A.P. Møllerfonden (Projektpartner)
  • Station Next (Projektpartner)

Emneord

  • billedanalyse
  • blended learning
  • autisme
  • identitetsdannelse

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.