Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Bogen behandler refleksiv praksislæring (RPL) som pædagogisk form, som uddannelsesdesign og som ramme for læring på professions- og erhvervsakademiuddannelser. Refleksiv praksislæring er et bud på en læringsforståelse og en didaktik, der er skræddersyet til professionsbachelor- og erhvervsakademiske uddannelser, hvor teori/praksisrelationen er afgørende for uddannelsernes relevans og kvalitet.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/09/20 → 31/12/21 |
Emneord
- akademiuddannelser
- professionsuddannelser
- pædagogisk praksis
Aktiviteter
- 1 Konference
-
European Conference on Reflective Practice-based Learning 2021
Jensen, C. G. (Arrangør), Eikeland, O. (Keynotespeaker), Wackerhausen, S. (Keynotespeaker), Knudsen, L. E. D. (Keynotespeaker), Horn, L. H. (Arrangør), Kjærgaard, T. (Arrangør), Reng, J. M. (Arrangør), Vetner, L. N. (Arrangør), Georgsen, M. (Arrangør), Dau, S. (Arrangør), Tørring, R. B. (Deltager), Pedersen, S. B. (Deltager), Mortensen, K. R. (Deltager), Wahl, C. (Oplægsholder), Wegener, A. R. (Deltager), Nielsen, G. N. (Deltager), Stenderup, M. L. (Deltager), Mønsted, B. R. (Deltager) & Tørring, B. (Oplægsholder)
1 nov. 2021 → 3 nov. 2021Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference