Antologi om refleksiv praksislæring

  • Georgsen, Marianne (Projektleder)
  • Pedersen, Peter Møller (Projektleder)
  • Horn, Line Helverskov (Projektleder)
  • Kjærgaard, Thomas (Projektdeltager)
  • Bundgaard, Stine Bylin (Projektdeltager)
  • Dau, Susanne (Projektdeltager)
  • Valbak-Andersen, Camilla (Projektdeltager)
  • Kirkegaard, Preben Olund (Projektdeltager)
  • Jensen, Camilla Gyldendahl (Projektdeltager)
  • Nielsby, Ulla (Projektdeltager)
  • Petersen, Inge-Kathrine (Projektdeltager)
  • Frederiksen, Pia Susanne (Projektdeltager)
  • Munch, Per (Projektdeltager)
  • Nielsen, Lene Stumph (Projektdeltager)
  • Mønsted, Bolette Rye (Projektdeltager)
  • Fenger, Jakob Luis Edelmann (Projektdeltager)
  • Wegener, Anne Rosborg Bergen (Projektdeltager)
  • Wahl, Christian (Projektdeltager)
  • Hvarregaard, Brian (Projektdeltager)
  • Trosborg, Per (Projektdeltager)
  • Lassen, Anne Marie (Projektdeltager)
  • Rix, Camilla (Projektdeltager)
  • Hansen, Lise Eckardt (Projektdeltager)
  • Geisnæs, Dorthe (Projektdeltager)
  • Olesen, Monica Irene Krarup (Projektdeltager)
  • Hyldahl, Kirsten Kofod (Projektdeltager)
  • Madsen, Jannie Dodensig (Projektdeltager)

Projektdetaljer

Beskrivelse

Bogen behandler refleksiv praksislæring (RPL) som pædagogisk form, som uddannelsesdesign og som ramme for læring på professions- og erhvervsakademiuddannelser. Refleksiv praksislæring er et bud på en læringsforståelse og en didaktik, der er skræddersyet til professionsbachelor- og erhvervsakademiske uddannelser, hvor teori/praksisrelationen er afgørende for uddannelsernes relevans og kvalitet.
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/09/2031/12/21

Samarbejdspartnere

Emneord

  • akademiuddannelser
  • proffessionsuddannelser
  • pædagogisk praksis