Projektdetaljer
Beskrivelse
Specialskolen Bakkeskolen i Gladsaxe Kommune har de seneste 4 skoleår arbejdet med at opbygge kapacitet og fælles sprog omkring synlig læring, den synligt lærende elev og feedback gennem aktionslæring og fælles videndeling.
Dette initiativ er en videreførelse af dette arbejde og har til formål at skabe et læringsrum for skolens professionelle, så de til stadighed dygtiggør sig ift. at sikre alle elever de bedst mulige betingelser for læring, udvikling og trivsel.
Aktiviteterne i projektet bygger på teori og metoder omkring Professionelle Læringsfællesskaber (PLF)
Forløbsdesign:
- Maj 2021 Introforløb
- August 2021Pædagogisk dag med fokus på PLF
- September 2021 1. runde af teamsparringer (observation og feedback 13 teams)
- Oktober 2021 Pædagogisk møde PLF faciliterende greb
- December 2021 Pædagogisk møde PLF brug af data
- Januar 2022 2. runde af teamsparringer (observation og feedback 13 teams)
Dette initiativ er en videreførelse af dette arbejde og har til formål at skabe et læringsrum for skolens professionelle, så de til stadighed dygtiggør sig ift. at sikre alle elever de bedst mulige betingelser for læring, udvikling og trivsel.
Aktiviteterne i projektet bygger på teori og metoder omkring Professionelle Læringsfællesskaber (PLF)
Forløbsdesign:
- Maj 2021 Introforløb
- August 2021Pædagogisk dag med fokus på PLF
- September 2021 1. runde af teamsparringer (observation og feedback 13 teams)
- Oktober 2021 Pædagogisk møde PLF faciliterende greb
- December 2021 Pædagogisk møde PLF brug af data
- Januar 2022 2. runde af teamsparringer (observation og feedback 13 teams)
Kort titel | PLF |
---|---|
Status | Afsluttet |
Effektiv start/slut dato | 01/05/21 → 28/02/22 |