Bedre arbejdsproces - fra brief til præsentation

  • Rosenstand, Joachim Frederik (Projektleder)
  • Bengelii, Felix (Projektdeltager)

Projektdetaljer

Beskrivelse

Udviklingsprojekt i samarbejde med Brandhouse Reklamebureau for brandet Underberg.
Mål: Hvad kan branchen lære af de metoder der bruges i undervisningen, til udvikling af kampagner? Projektet vil undersøge, om der er overensstemmelse mellem eksamenskrav/forventninger i forhold til forventninger fra branchen.

De studerende eksekverer på briefen.
Ekstern censor bedømmer.

Bureauet (Felix Bengelii) genemgår alle eksekveringer og arbejdsmetoder og giver feed back på de stillede forslag.

StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/06/2015/10/20

Emneord

  • Medier, kommunikation og sprog
  • Kampagner

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.