Projektdetaljer
Beskrivelse
Udviklingsprojekt i samarbejde med Brandhouse Reklamebureau for brandet Underberg.
Mål: Hvad kan branchen lære af de metoder der bruges i undervisningen, til udvikling af kampagner? Projektet vil undersøge, om der er overensstemmelse mellem eksamenskrav/forventninger i forhold til forventninger fra branchen.
De studerende eksekverer på briefen.
Ekstern censor bedømmer.
Bureauet (Felix Bengelii) genemgår alle eksekveringer og arbejdsmetoder og giver feed back på de stillede forslag.
Mål: Hvad kan branchen lære af de metoder der bruges i undervisningen, til udvikling af kampagner? Projektet vil undersøge, om der er overensstemmelse mellem eksamenskrav/forventninger i forhold til forventninger fra branchen.
De studerende eksekverer på briefen.
Ekstern censor bedømmer.
Bureauet (Felix Bengelii) genemgår alle eksekveringer og arbejdsmetoder og giver feed back på de stillede forslag.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/06/20 → 15/10/20 |
Emneord
- Medier, kommunikation og sprog
- Kampagner
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.