Projektdetaljer
Beskrivelse
Denne rapport fremlægger resultaterne fra midtvejsevalueringen af projektet Det
samarbejdende klasserum, der forløber i 2009/2010. Projektet afprøver og videreudvikler den pædagogiske metode, "Cooperative Learning" (CL) i en dansk virkelighed og mere specifikt i forhold til VUC'ernes nye kursistgrupper.
samarbejdende klasserum, der forløber i 2009/2010. Projektet afprøver og videreudvikler den pædagogiske metode, "Cooperative Learning" (CL) i en dansk virkelighed og mere specifikt i forhold til VUC'ernes nye kursistgrupper.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/04/09 → 31/12/10 |
Links | http://nck.au.dk/fileadmin/nck/CL/CL_i_voksenundervisningen_-_laering_og_laererkompetencer._Midtvejsevaluering.pdf |
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.