Projektdetaljer
Beskrivelse
Hybrid undervisning er en organiseringsform, der særligt under og efter corona-epidemien har fået opmærksomhed. På administrationsbacheloruddannelsen er det besluttet, at undervisningen organiseres hybridt med net- og matrikelstuderende som deltagere i samme synkrone læringsrum gennem særligt opsatte undervisningslokaler - hvilket vi kalder hybrid organiseret undervisning. Hybrid organiseret undervisning har ikke en entydig definition, men spænder fra en forståelse af det hybride som et rent it-teknisk aspekt af læring, hybrid-as-blended, til en didaktisk designet hybride læringsrum; Hybrid Spaces (Eyal & Gil 2021).
Projektet fokuserer på de studerendes deltagelsespraksisser og -baner i den hybridt organiserede undervisning. Projektet søger dermed at bidrage til, hvordan fysiske og digitale læsringsrum kan indrettes og didaktiseres for at understøtte aktive deltagelsespraksisser hos såvel net- og matrikelstuderende i primært synkrone læringsaktiviteter.
Projektet fokuserer på de studerendes deltagelsespraksisser og -baner i den hybridt organiserede undervisning. Projektet søger dermed at bidrage til, hvordan fysiske og digitale læsringsrum kan indrettes og didaktiseres for at understøtte aktive deltagelsespraksisser hos såvel net- og matrikelstuderende i primært synkrone læringsaktiviteter.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/01/22 → 31/12/23 |
Emneord
- professionsdidaktik
- hybride læringsrum