Projektdetaljer
Beskrivelse
Målet er at undersøge, hvordan digitalt understøttede refleksionsprocesser påvirker refleksion med, i og over praksis for studerende på diplomuddannelserne, når forstyrrelse og refleksion er adskilt i tid og rum.
Formålet er således at opnå mere viden om hvad der sker med de studerendes refleksionsprocesser, når vi ændrer undervisningsformen til digitale læringsforløb.
Sekundært søger projektet inputs til at udvikle en e-didaktik for UCNs efter- og videreuddannelse med særligt fokus på at koble den praksis, som de studerende ofte er solidt forankret i, med refleksion, læring og professionsudvikling.
Formålet er således at opnå mere viden om hvad der sker med de studerendes refleksionsprocesser, når vi ændrer undervisningsformen til digitale læringsforløb.
Sekundært søger projektet inputs til at udvikle en e-didaktik for UCNs efter- og videreuddannelse med særligt fokus på at koble den praksis, som de studerende ofte er solidt forankret i, med refleksion, læring og professionsudvikling.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/01/21 → 30/06/21 |