Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Det overordnede formål med projektet er at undersøge, hvordan Design thinking som metode kan danne ramme for udvikling af eksperimenterende fællesskaber, hvor elever sammen med lærere og pædagoger udforsker teknologier og fremstiller digitale produkter og produktioner. Projektet er orienteret mod, at undersøge hvilke udfordringer teknologierne stiller til læreren og pædagogens rammesætning og deltagelse i designprocesserne. Herunder hvordan processerne kan udfoldes i et tværprofessionelt samarbejde mellem lærere og pædagoger.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/01/17 → 31/12/18 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
Aktiviteter
- 1 Foredrag eller oplæg
-
Lærer, pædagog og elevroller i åbne processer
Pilgaard, M. (Oplægsholder)
2017Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg