Didaktisk brug af læringsplatformen med særlig fokus på elevernes progression - Halsnæs Kommune

    Projektdetaljer

    Beskrivelse

    Kompetenceudviklingsprojekt for lærere, pædagoger og ledere på skolerne i Halsnæs Kommune. Projektets hovedfokus er et uddannelsesforløb for 30 ressourcepersoner, der bliver klædt på til at kunne vejlede kolleger om didaktiske overvejelser og refleksioner i forbindelse med brug af læringsplatformen. Derudover deltager alle lærere og pædagoger i korte workshops om bl.a. taksonomier, progression og evaluering. Sideløbende har skolernes ledelser deltaget i et valgmodul om kvalitetstyring og evaluering i folkeskolen på Diplom i ledelse. Projektet er finansieret af A. P. Møller Fondens folkeskoledonation.
    StatusAfsluttet
    Effektiv start/slut dato01/06/1731/12/18

    Emneord

    • Læring, pædagogik og undervisning
    • læringsplatforme
    • progression
    • taksonomi
    • ressourcepersoner
    • kollegial vejledning
    • evaluering

    Fingerprint

    Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.