Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Forskningsprojektet har fokus på udvikling af teamsamarbejde, inklusion og undervisningsdifferentiering. Der samarbejdes med to lærerteams om at forstå og udvikle praksis ud fra de to dimensioner: Inklusion og differentiering. Forskningen indfanger lærernes praksis og forståelse af praksis i relation til arbejdet med elevers måder at deltage i undervisningen på. Forskningsprojektet formidles i en bog til læreruddannelsen og har til formål at inspirere kommende lærere i folkeskolen til at arbejde kritisk med inklusion og undervisningsdifferentiering igennem systematisk teamrefleksion over den udførte undervisning.
Projektet er afsluttet ultimo 2015.
Der udgives en lærerbog 1. april 2016 på baggrund af projektet.
Projektet er afsluttet ultimo 2015.
Der udgives en lærerbog 1. april 2016 på baggrund af projektet.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/08/13 → 01/10/15 |
Links | https://ucc.dk/magasin/nr-15-november-2015 |
Emneord
- folkeskolen
- inklusion
- faglighed
- undervisningsdifferentiering
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
Aktiviteter
- 1 Konference
-
ECER 2015, Education and Transition
Grumløse, S. P. (Oplægsholder)
7 sep. 2015 → 11 sep. 2015Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference