Projektdetaljer
Beskrivelse
Udvikling af uddannelse til Digital Turisme Manager. En uddannelse på 6 uger og er et 10 ECTS-modul, der klæder turistaktører på til fremtidens online turisme
Uddannelsen er bygget op med den nyeste viden og brugbare værktøjer inden for:
• Content marketing-strategi og implementering
• Anvendelse af Facebook, Instagram, YouTube, Tripadvisor, Google Analytics,
AdWords og SEO
• Mobiloptimering og video
• Online destinationsbranding og gæsteservice 2.0
• Online PR – og partnerskabsstrategi
Uddannelsen er bygget op med den nyeste viden og brugbare værktøjer inden for:
• Content marketing-strategi og implementering
• Anvendelse af Facebook, Instagram, YouTube, Tripadvisor, Google Analytics,
AdWords og SEO
• Mobiloptimering og video
• Online destinationsbranding og gæsteservice 2.0
• Online PR – og partnerskabsstrategi
| Akronym | DTM |
|---|---|
| Status | Afsluttet |
| Effektiv start/slut dato | 01/11/17 → 01/11/18 |
| Links | http://takeoff.dk/ny-uddannelse-skal-give-et-digitalt-loeft/ |
Emneord
- Uddannelse, professioner og erhverv
- turisme
- digital turisme
- sociale medier
- tripadvisor
- digital strategi