Digitaliseret borgerservice

    Projektdetaljer

    Beskrivelse

    Kravene om digital selvbetjening vil stige i de kommende år, og det stiller nye og store krav til medarbejderne i kommunernes borgerservicecentre, idet digitaliseringen indebærer, at borgerservice bevæger sig væk fra traditionel ansigt-til-ansigt borgerbetjening hen imod en højere grad af selvbetjening, vejledning og oplæring.
    Projektet undersøger kompetencekrav til fremtidens borgerservicemedarbejder, og hvilke metoder til understøttelse af digital selvbetjening for borgere, der møder op med behov for medbetjening.
    StatusAfsluttet
    Effektiv start/slut dato19/08/1330/09/14

    Samarbejdspartnere

    Emneord

    • kommuner
    • borgerservice
    • kultur- og fritidsforvaltning
    • casestudie
    • digitalisering
    • medbetjening
    • obligatorisk digital selvbetjening
    • feltarbejde
    • innovation

    Fingerprint

    Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.