Projektdetaljer
Beskrivelse
Dette projekt fremstår som et pilotprojekt udført i forbindelse med projektet "Transformation af viden i en reciprok praksistilknytning".
Nøgleresultater
At elevers begrebsforståelse og at udvidelse af elevers meningshorisonter i forbindelse med litteraturarbejde kan styrkes og understøttes gennem litterære samtaler og med brug af andre artefaktor end det mundtlige, det visuelle.
Kort titel | dannelsesprocesser i narrative tekster |
---|---|
Status | Afsluttet |
Effektiv start/slut dato | 15/11/19 → 30/06/21 |
Links | https://www.videnomlaesning.dk/aktuelt/nyheder/2020/lego-og-mobiltelefoner-kan-kvalificere-litteraturundervisning/ |
Samarbejdspartnere
- UC SYD (leder)
- Aarhus Universitet (Projektpartner)
- VIA
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- dannelse
- semiotik
- global inferensdragelse
- litterære samtaler