Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektet udforsker betydningen af institutionelle sammenhænges betydning for børns oplevelse og arbejde, når de bevæger sig fra børnehave til skole og de handlerum og vurderinger, som skabes og finder sted i den forbindelse.
Kort titel | En institutionel etnografi om institutionelle sammenhænge mellem børnehave og skole |
---|---|
Status | Afsluttet |
Effektiv start/slut dato | 02/01/17 → 31/12/20 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- Institutioner
- Institutionel etnografi
- børn / unge
Aktiviteter
- 2 Undervisningsforløb
-
Tid og transitioner
Nissen, S. K. (Underviser), Christensen, K. S. (Underviser) & Christensen, K. S. (Underviser)
feb. 2019 → …Aktivitet: Andre aktivitetstyper › Undervisningsforløb
-
Tid og transitioner
Nissen, S. K. (Underviser), Christensen, K. S. (Underviser) & Christensen, K. S. (Underviser)
jan. 2018 → …Aktivitet: Andre aktivitetstyper › Undervisningsforløb