Projektdetaljer
Beskrivelse
Evalueringen har til formål at tilvejebringe en større og mere systematisk viden om de eksisterende eux-forløb og eventuelle udfordringer ved disse som grundlag for eventuelle fremadrettede justeringer.
Evalueringen skal:
1. kortlægge de oprindelige og nye eux-forløb, herunder udbredelsen af forløbene, elevgruppen og dennes karakteristika, skolernes tilrettelæggelse, elevernes samt virksomhedernes og videregående uddannelsesinstitutioner vurdering af forløbene.
2. belyse om eleverne i de oprindelige eux-forløb når de faglige mål for eux-forløbene samt
3. analysere og vurdere de oprindelige og nye eux-forløbs struktur og indhold, skolernes tilrettelæggel-se og praktikpladssituationen samt identificere eventuelle problemstillinger ved disse.
Resultatet af evalueringen skal indgå i den fremtidige udvikling af eux, herunder i politiske drøftelser.
Evalueringen skal:
1. kortlægge de oprindelige og nye eux-forløb, herunder udbredelsen af forløbene, elevgruppen og dennes karakteristika, skolernes tilrettelæggelse, elevernes samt virksomhedernes og videregående uddannelsesinstitutioner vurdering af forløbene.
2. belyse om eleverne i de oprindelige eux-forløb når de faglige mål for eux-forløbene samt
3. analysere og vurdere de oprindelige og nye eux-forløbs struktur og indhold, skolernes tilrettelæggel-se og praktikpladssituationen samt identificere eventuelle problemstillinger ved disse.
Resultatet af evalueringen skal indgå i den fremtidige udvikling af eux, herunder i politiske drøftelser.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 29/07/16 → 09/12/16 |
Samarbejdspartnere
- Københavns Professionshøjskole (leder)
- Ministeriet for børn, undervisning og ligestilling (Projektpartner)
- Rambøll (Projektpartner)