Projektdetaljer
Beskrivelse
To projekter med delvis eksterne bevilling skal evalueres. I begge tilfælde arbejdes med en iterativ, formativ evaluering, som har til hensigt både at samle op på aktuelle erfaringer og at bidrage til fortsat udvikling i projekterne. Dette finder sted gennem fokusinterviews med grupper af lærere, som er udvalgt af skolen. Inden fokusgruppeinterviews er der en mindre opgave, hvor der i en kort, skriftlig form samles op på tidligere forløb og erfaringer. Dette materiale indgår i forberedelse til fokusgruppeinterviews og i dialogen her. På baggrund heraf udarbejdes en rapport. Forløbet gentages til afslutningen af projekterne, hvor der sammenfattes i en rapport, som kan indgå i den samlede afsluttende rapportering til bevillingsgiver.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/02/23 → 31/07/24 |
Samarbejdspartnere
- Viby Gymnasium og HF (leder)
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning