Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Følgeforskning og Ph.d. projekt, der undersøger implementeringen af blended learning i lærer- og radiografuddannelsen, samt betydningen af forskellige læringsrum og de studerendes erhvervelse af kompetencer til vidensudvikling
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 16/04/12 → 16/04/15 |
Links | http://www.ucn.dk/Forside/FV/FlexVid/Hvad_er_FlexVid.aspx |
Emneord
- blended learning
- professionsuddannelser
Projekter
- 1 Igangværende
-
Professionsudvikling og uddannelsesforskning
Dau, S., Kirkegaard, P. O. & Geisnæs, D.
01/01/14 → …
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
-
Studerendes orientering i fleksible professionsuddannelsers læringsrum: Et narrativt casestudie af vidensudviklingens veje og afveje. Ph.d-afhandling.
Dau, S., 2 nov. 2015, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 298 s. (Ph.d.-serien for Det Humanistiske Fakultet, Aalborg Universitet).Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjer › Bog › Forskning › peer review
Åben adgang -
Sociale medier i klinisk praksis: nye læringslandskaber og muligheder
Dau, S. & Ryberg, T., 6 dec. 2013, Læring i og af klinisk praksis. Glasdam, S. & Hundborg, S. (red.). København: Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck, s. 195-216 21 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning
-
The importance of sense of coherence when implementing blended learning environments
Dau, S., nov. 2013, London International Conference on Education (LICE-2013) Proceedings. Danmark, s. 113-118 6 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferenceartikel i proceeding