Projektdetaljer
Beskrivelse
Formålet var at sikre elevernes læring indenfor skriftsprogstilegnelse, literacy og faglig læsning gennem fokus på den vejledende medpraktikerrolle, evidensbaseret viden og kompetenceudvikling.
Konkret aftaltes i et samarbejde med Act2learn UCN at afholde to kursusforløb, etablere en styregruppe og afslutte forløbet med en temadag for alle læsevejledere og skoleledere med henblik på at sikre effekten af medarbejdernes kompetenceudvikling ude på skolerne.
Konkret aftaltes i et samarbejde med Act2learn UCN at afholde to kursusforløb, etablere en styregruppe og afslutte forløbet med en temadag for alle læsevejledere og skoleledere med henblik på at sikre effekten af medarbejdernes kompetenceudvikling ude på skolerne.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/09/14 → 01/09/15 |
Samarbejdspartnere
- Professionshøjskolen UCN (leder)
- Thisted Kommune (Projektpartner)
Emneord
- læsning
- læsevejledning
- faglig læsning
- sprog og literacy i naturfag