Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Uddannelsesreformer udtrykker og understreger en bevægelse fra pensum og stof i centrum til, at elevernes læringsudbytte kommer i centrum gennem kompetencedrevne mål. Alle elever kan lære mere; men ikke alle kan lære lige meget. Det handler derfor ikke om at se på, hvor eleven er eller om, hvad eleven kan aktuelt; men om, hvor kan eleven bringes hen. Det betyder også, at eleverne endnu mere skal have konkrete anvisninger på, hvordan de kan lære mere ud fra eget ståsted. Det afgørende nye er, at dette er noget eleverne skal deltage aktivt i.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/09/15 → 01/07/16 |
Samarbejdspartnere
- Professionshøjskolen UCN (leder)
- Haarby Efterskole (Projektpartner)
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Professionsudvikling og uddannelsesforskning
Dau, S. (Projektleder), Kirkegaard, P. O. (Projektleder) & Geisnæs, D. (Projektleder)
01/01/14 → 01/01/22
Projekter: Projekt › Forskning