Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Forsknings- og udviklingsprojektet med titlen Formativ vurdering af elever med signifikante funktionsnedsættelsers faglige progression – et internationalt forsknings- og udviklingssamarbejde har et tostrenget sigte: på den ene side er der tale om et internationalt forsknings- og udviklingsarbejde og på den anden side vil projektet omhandle validering og kontekstualisering af det formative iPad-baserede evalueringprogram MANGO
| Status | Afsluttet |
|---|---|
| Effektiv start/slut dato | 01/08/16 → 01/08/18 |
Samarbejdspartnere
- Professionshøjskolen UCN (leder)
- International Institute on Progress Monitoring (IIPM) (Projektpartner)
Emneord
- evaluering
- specialundervisning
- ipad
- formativ vurdering
- progress monitoring
- professionsudvikling
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Professionsudvikling og uddannelsesforskning
Dau, S. (Projektleder), Kirkegaard, P. O. (Projektleder) & Geisnæs, D. (Projektleder)
01/01/14 → 01/01/22
Projekter: Projekt › Forskning