Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Rapporten beskriver fortsættelsen af projektet ”En kvalitativ undersøgelse af læringsmuligheder for sygeplejestuderende på modul 2 i kliniske forløb og færdighedslaboratorie på sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro ved VIA University College”
Formålet har været at udforske de sygeplejestuderendes oplevelser gennem uddannelsen for at opnå yderligere viden om betydningen af forskellige måder at tilrettelægge læring på og dermed at være med til at kvalificere de sygeplejestuderendes læring af viden, færdigheder og kompetencer igennem uddannelsen.
Formålet har været at udforske de sygeplejestuderendes oplevelser gennem uddannelsen for at opnå yderligere viden om betydningen af forskellige måder at tilrettelægge læring på og dermed at være med til at kvalificere de sygeplejestuderendes læring af viden, færdigheder og kompetencer igennem uddannelsen.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/01/17 → 30/10/20 |
Emneord
- sygeplejerskeuddannelsen
- klinik
- færdighedslaboratorium
- sygeplejestuderende
- læringsmuligheder
Projekter
- 2 Afsluttet
-
Tillæg til: En kvalitativ undersøgelse af læringsmuligheder for sygeplejestuderende på modul 2 i kliniske forløb og færdighedslaboratorie på Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro ved Via UC
Nielsen, H. & Henriksen, J. H.
01/02/16 → 31/12/19
Projekter: Projekt › Forskning
-
En kvalitativ undersøgelse af læringsmuligheder for sygeplejestuderende på modul 2 i kliniske forløb og i færdighedslaboratorie på sygeplejeuddannelsen i Holstebro ved VIA University College
Henriksen, J. H., Olesen, A. M., Nielsen, K., Bach Henriksen, I., Skovgaard, K., Sørensen, E. & Lerche Pedersen, A. M.
Lemvig Kommune, Holstebro Kommune, Region Midtjylland
01/02/15 → 01/05/16
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
- 1 Tidsskriftsartikel
-
Nursing students´ learning experiences in clinical placements or simulation - a qualitative study
Nielsen, K., Norlyk, A. & Henriksen, J. H., 2019, I: Journal of Nursing Education and Practice. 9, 1, s. 32-43 12 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil