Gramma3

  • Kabel, Kristine (Projektleder)
  • Christensen, Mette Vedsgaard (Projektleder)
  • Hansen, Ida Gyde (Projektdeltager)
  • Maibom, Inger (Projektdeltager)
  • Dolmer, Grete (Projektdeltager)
  • Fregerslev, Peter (Projektdeltager)
  • Jacobsen, Juljana Gjata Hjorth (Projektdeltager)
  • Jørgensen, Nanna (Projektdeltager)
  • Bock, Kathrin (Projektdeltager)
  • Bruntt, Karen Scheel Lassen (Projektdeltager)
  • Brok, Lene Storgaard (Projektleder)
  • Møller, Hanne (Projektdeltager)
  • Riis, Søren Martin Vestergaard (Projektdeltager)
  • Bjerre, Kirsten (Projektdeltager)
  • Rohde, Lilian (Projektdeltager)

    Projektdetaljer

    Beskrivelse

    Projektet undersøger gennem et fokuseret etnografisk design hvordan grammatikundervisning i skolens tre største sprogfag dansk, engelsk og tysk praktiseres.
    StatusAfsluttet
    Effektiv start/slut dato01/01/1831/12/19

    Emneord

    • Læring, pædagogik og undervisning
    • Grammatikundervisning
    • Sammenlignende fagdidaktisk forskning
    • L1-fag, L2- fag og L3-fag