How has social educators’ practice with the UN’'s Global Goals for Sustainable Development (SDGs) developed from 2015- to 2022 in Scandinavian outdoor kindergartens?

Projektdetaljer

Beskrivelse

The purpose of the review is to provide an overview of the development in research concerning how social educators understand and work with sustainable development in outdoor kindergartens in Scandinavian countries.

Lægmandssprog

Det internationale review af peer reviewét forskningsartikler giver overblik over feltet: Hvordan pædagoger forstår og i praksis arbejder med bæredygtig udvikling i udepædagogiske daginstitutioner i Skandinavise lande år 2015 - 2022

Nøgleresultater

afventer publicering
Kort titelBæredygtig udvikling i børnehaver
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/01/2030/06/23

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • bæredygtig udvikling i daginstitutioner

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.