Aktiviteter pr. år
Projektdetaljer
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/01/20 → 15/11/22 |
Links | https://www.igi-global.com/book/handbook-research-business-model-innovation/292524 |
Emneord
- Medier, kommunikation og sprog
- Content Marketing
-
Marketing Camp 2022
Larfort, E. H. (Deltager), Alfredsen, J. (Deltager), Taklo, L. V. (Deltager), Grabe, M. M. (Deltager), Jeppesen, L. H. (Deltager), Nielsen, D. K. (Deltager), Pedersen, T. S. (Deltager) & Kruse, T. (Deltager)
29 sep. 2022Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
-
Marketing Camp 2021
Taklo, L. V. (Deltager)
7 okt. 2021Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
-
Hjemmeside-opbygning undervisningsforløb
Larfort, E. H. (Ekspert), Taklo, L. V. (Ekspert), Jeppesen, L. H. (Ekspert) & Pedersen, T. S. (Ekspert)
1 nov. 2020 → 1 jun. 2021Aktivitet: Andre aktivitetstyper › Undervisningsforløb
-
Digital Odense 2018
Taklo, L. V. (Deltager)
17 apr. 2018 → 18 apr. 2018Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Seminar
-
Google Camp - Success online
Taklo, L. V. (Deltager)
13 aug. 2018 → 14 aug. 2018Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Seminar
-
Universidad Finis Terrae
Taklo, L. V. (Gæsteforsker)
apr. 2017Aktivitet: Besøg på en ekstern institution - typer › Ekstern undervisning