Hvilken rolle spiller emotion i købsbeslutningsprocessen i høj-involveringskategorien?

  • Juhl, Tine (Projektleder)
  • Jensen, Jane Bang (Projektleder)
  • Andersen, Christian (Projektleder)

Projektdetaljer

Beskrivelse

Research objectives - formål og forventede resultater:
At identificere målgruppens ubevidste, emotionelle reaktioner i deres interaktion med udvalgte touch points, herunder hjemmesidens leadgenererende effekt samt den fysiske reklames kognitive effekt.
Der anvendes biometriske analyseværktøjer, nærmere bestemt Eyetracking, Galvanic Skin Response og Facial Expression Analysis og iMotions software til indsamling og analyse af data.
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/01/1931/12/21

Samarbejdspartnere

  • Hyundai Danmark

Emneord

  • Undersøgelsesdesign, teori og metode
  • biometriske researchmetoder
  • Eyetracking
  • Galvanic Skin Response
  • Facial Expression Analysis
  • markedsføring
  • højinvolvering
  • markedskommunikation

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.