Ikt og Transfer i Erhvervsuddannelser - et casestudie om ikt-mediering, transferforståelser og -praksis i et socio-kulturelt perspektiv.

    Projektdetaljer

    Beskrivelse

    I forskningsprojektet undersøges hvorfor og hvordan erhvervsskolelærere anvender ikt til at skabe kobling og transfer mellem skole- og praktikperioder på erhvervsuddannelsers hovedforløb. Der fokuseres på forskellige transferforståelser og -praksisser, herunder grænsekrydsning og grænseobjekter.
    StatusAfsluttet
    Effektiv start/slut dato01/05/1523/12/19

    Samarbejdspartnere

    • Københavns Professionshøjskole (leder)
    • Selandia - Center for Erhvervsrettet Uddannelse (Projektpartner)
    • Teknisk Erhvervsskole Center (Projektpartner)
    • SOSU Sjælland (Projektpartner)

    Emneord

    • it
    • IKT
    • digitale medier
    • diplomuddannelser
    • didaktik
    • transfer
    • grænsekrydsning
    • grænseobjekter
    • skole-praktik
    • teori-praksisforholdet
    • erhvervsuddannelser

    Fingerprint

    Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.