Implementering af Model for praktiske færdigheder som pædagogisk redskab i færdighedslaboratoriet ved Sygeplejeuddannelsen i Århus

Projektdetaljer

Beskrivelse

Gennem projektet ønskes det undersøgt, om anvendelse af Model for praktiske færdigheder i undervisnig i færdighedslaboratoriet påvirker de studerendes udførelse af praktiske færdigheder, og om modellen påvirker de studerendes efterfølgende refleksioner. Analysen sker på baggrund af video-optagelser at undervisning i færdighedslaboratoriet, dels baseline og efter interventionen. Ida Torunn fra Institute of Nursing and Health Sciences, University of Oslo Norge er tilknyttet som ekstern vejleder på projeketet.
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/02/1031/12/11

Samarbejdspartnere

  • VIA (leder)
  • University of Oslo (Projektpartner)
  • Høgskolen i Telemark (Projektpartner)

Emneord

  • læring
  • færdighedslaboratorium
  • skills Lab
  • skills
  • nursing
  • learning
  • teaching
  • aktionsforskning

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.