Projektdetaljer
Beskrivelse
Gennem projektet ønskes det undersøgt, om anvendelse af Model for praktiske færdigheder i undervisnig i færdighedslaboratoriet påvirker de studerendes udførelse af praktiske færdigheder, og om modellen påvirker de studerendes efterfølgende refleksioner. Analysen sker på baggrund af video-optagelser at undervisning i færdighedslaboratoriet, dels baseline og efter interventionen. Ida Torunn fra Institute of Nursing and Health Sciences, University of Oslo Norge er tilknyttet som ekstern vejleder på projeketet.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/02/10 → 31/12/11 |
Samarbejdspartnere
- VIA (leder)
- University of Oslo (Projektpartner)
- Høgskolen i Telemark (Projektpartner)
Emneord
- læring
- færdighedslaboratorium
- skills Lab
- skills
- nursing
- learning
- teaching
- aktionsforskning
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.