Ind i lærerfaget - øvebaner og refleksionsrum på 1. årgang

  • Iversen, Simon Nørgaard (Projektleder)
  • Beck, Mette Holdsendorf (Projektleder)
  • Bock, Kathrin (Projektleder)
  • Rosholm, Kirsten (Projektleder)

Projektdetaljer

Beskrivelse

Reorganisering af modulerne EL, LIS, Dansk og KLM med henblik på at udforske og tilrettelægge et studieforløb for et danskhold på 1. årgang. Fokus er på at etablere indholdsmæssige sammenhænge mellem moduler og teori/praksis med rammer for øget studenteraktivitet, oplevelse af relevans, sammenhæng og faglig fordybelse. Derudover øget fokus på praksistilknytning og tilrettelæggelse af udstrakt praktikperiode for de studerende.
Kort titelLULAB-projekt
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/08/1930/06/20

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • læringsrum
  • studenteraktivitet
  • læring